پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) حریق بزرگ انبار چوب در جاده کلات مشهد اطفا شد + عکس حقوق همه بازنشستگان امروز پرداخت می‌شود، بازنشستگان تامین‌اجتماعی نگران نباشند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) چه حرف‌هایی موجب سرد شدن رابطه زوجین می‌شود؟
سرخط خبرها

توضیحات هواپیمایی قشم و آسمان درباره فروش بلیت اربعین

  • کد خبر: ۱۲۴۲۱۱
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
توضیحات هواپیمایی قشم و آسمان درباره فروش بلیت اربعین
به دنبال انتقادات از ایرلاین ها در خصوص فروش بلیت هواپیما با قیمت مصوب در مسیر تهران- نجف برای ایام اربعین و اعتراض مردم در این زمینه دو شرکت هواپیمایی توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، هواپیمایی قشم ایر از عرضه حدود ۳ هزار و ۵۰۰ عدد بلیت اربعین برای بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور در روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: در تاریخ اعلام شده هیچ پرواز چارتری به نجف ندارد.

فروش بلیت پرواز‌های اربعین توسط شرکت هواپیمایی قشم برای بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور طبق مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری از روز گذشته و از طریق پورتال شرکت به آدرس https://booking.qeshm-air.com/ آغاز شد.

طبق مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری عرضه بلیت با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و در این ایام هواپیمایی قشم هیچ پرواز چارتری به نجف ندارد.

شرکت قشم ایر اعلام کرده است که علی رغم ترافیک ورودی ثبت نام برای پرواز‌های اربعین از صبح دیروز موفق به عرضه تقریبی ۳۵۰۰ بلیت شده است که البته طبق دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی برنامه ریزی جهت فروش پلکانی بلیت‌ها نیز طی روز‌های آینده صورت پذیرفته است.

پیش بینی می‌شود در این بازه زمانی ذکر شده برای سفر‌های اربعین ۲۵ تا ۳۰ هزار زائر اباعبدالله در قالب پرواز یک طرفه و دو طرفه توسط هواپیمایی قشم جابه جا شود. زائران برای تهیه بلیت پرواز‌های اربعین می‌توانند به سایت شرکت هواپیمایی قشم به آدرس booking.qeshm-air.com مراجعه کنند.

در اطلاعیه هواپیمایی قشم ایر آمده است همه بلیت‌های صادر شده قابلیت استرداد پس از کسر مبلغ جریمه به میزان ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز را دارد.

اطلاعیه هواپیمایی آسمان درباره مشارکت در پرواز‌های اربعین

همچنین هواپیمایی آسمان در راستای تسهیل در اعزام زائران اربعین از روز گذشته ۱۲ شهریور تا پایان ماه جاری، روزانه ۲ پرواز در مسیر تهران به ایلام برقرار خواهد کرد.

در اطلاعیه هواپیمایی آسمان آمده است زائران برای تهیه بلیت می‌توانند به نشانی سایت آسمان www.iaa.ir و یا سایر درگاه‌های خرید بلیت هواپیما مراجعه کنند. برقراری پرواز‌های ایلام در راستای تسهیل تردد زائران امام حسین(ع) به پایانه‌های مرزی خبر داده بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->